Evacuari
Trasee de evacuare, adaptari tobe de esapament auto si moto, evacuari custom.
Evacuare auto III
by radu on Dec.11, 2017, under Sudare inox, Evacuari
Leave a Comment :Evacuari, inox more...Evacuare auto II
by radu on Nov.08, 2012, under Evacuari
Leave a Comment :Evacuari, WIG, custom, inox, teava, trasee, turbo more...Galerie evacuare BMW 8 valve
by radu on Nov.08, 2011, under Evacuari
Leave a Comment :Evacuari, bmw, galerie evacuare, inox, serpi, serpisori more...Galerie evacuare BMW 16 valve
by radu on Nov.08, 2011, under Evacuari
Leave a Comment :Evacuari, bmw, galerie evacuare, inox, serpi, serpisori, turbo more...Evacuare auto
by radu on Jan.20, 2011, under Evacuari
Leave a Comment :Evacuari, argon, custom, inox, sudare, sudura, teava, trasee more...Anulare catalizator moto
by radu on Jun.22, 2010, under Evacuari
Prin aceasta operatie s-a dorit cresterea eficientei evacuarii. Catalizatorul a fost inlocuit cu un “Y” si un segment de teava, ambele din inox, traseul si pozitia tobei nu au fost modificate.
Galerie de evacuare moto
by radu on Mar.06, 2010, under Evacuari
Galeria este facuta din teava si coturi din inox 304, sudata cu curent continuu, polaritate inversa, in mare parte fara material de adaos.
Galerie de evacuare
by radu on Mar.06, 2010, under Evacuari
Scopul reconstruirii galeriei originale a fost obtinerea unor lungimi egale a celor patru traiecte, pentru a creste eficienta turbinei. Galeria este facuta din teava si coturi din inox 304, sudate cu curent continuu, polaritate inversa, cu material de adaos.
Adaptare toba motocicleta
by radu on Mar.06, 2010, under Evacuari
Toba originala s-a inlocuit pentru a se obtine un sunet mai puternic, dar si pentru ca se deteriorase, de acolo si urma de arsura de pe carena. Piesa/teava din poze este o reductie care face legatura intre teava originala cu diametrul de 35 de mm si intrarea in toba cu diametrul de 50 de mm. […]