Bai de ulei, cartere
by radu on Mar.06, 2010, under Sudare aluminiu
Carcasa de cutie de viteze, din aluminiu, la care s-au rupt peretii gaurilor filetate in care se prindea unul din suportii cutiei. S-a curatat zona cu perie de sarma si degresant, dupa care s-au umplut gaurile cu sudura si s-au regaurit si refiletat. Parametrii de sudare: curent alternativ, aproximativ 150 de amperi.
Baile de ulei trebuie curatate foarte bine tocmai pentru ca sunt pline de ulei, acesta fiind unul din factorii care influenteaza negativ calitatea sudurii. Din pacate nu se poate indeparta complet, o mica parte din ulei ramanand spre capatul fisurilor, acolo unde degresantul patrunde si spala foarte greu. Parametrii de sudare: curent alternativ, curent pulsat 90A-120A.
Carter motor la care lipsea o bucata, aceasta fiind construita prin depunere de material de adaos, dupa care au urmat operatiile de polizare, finisare, rectificarea suprafetei de etansare, vopsire.
April 12th, 2013 on 08:51
Salut radu
Ce material de adaos ai folosit la carter ,si baile de ulei ALSi 5 sau 12 ??
April 12th, 2013 on 09:31
Salut! Am folosit AlSi5.
July 19th, 2013 on 10:33
Nu ma pot abtine , sunteti “beton” profesori fara plata.
July 19th, 2013 on 14:31
Cred ca ” profesori fara plata” e de bine, in cazul asta multumesc!